Strefa logowania
W strefie logowania mają Państwo pełen dostęp do ofert handlowych czy promocji specjalnych działów sprzedaży, itp. Aby dostać się do Panelu Klienta należy podać login i hasło, które można uzyskać od właściwego działu sprzedaży
Reklamacje
chcesz złożyć reklamację kliknij poniżej w obrazek:
DZIAŁ REKLAMACJI SALUS:
email: reklamacje@salusint.com.pl
Numer telefonu: 32 788 56 78/79
ZGŁOSZENIE ZWROTU / REKLAMACJI JEST MOŻLIWE W FORMIE ELEKTRONICZNEJ, ZA POMOCĄ SYSTEMÓW
- Systemu KSSEW - program Kamsoft
- Systemu Lan Claims - program Salus
REKLAMACJE ILOŚCIOWE NALEŻY ZGŁOSIĆ W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA OTRZYMANIA DOSTAWY.
REKLAMACJE ILOŚCIOWE DOTYCZĄCE LEKÓW PSYCHOTROPOWYCH / NARKOTYKÓW.
Realizacja zamówień na leki z grupy narkotyków oraz substancji psychotropowych grupy
II-P odbywa się na podstawie pisemnych zapotrzebowań i pisemnych potwierdzeń odbioru, jest obowiązkiem prawnym.
(Ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu narkomanii, Dz.U.2005. 179.1485 ze zm.)
Każda dostawa powinna być sprawdzona przez Pracownika Odbiorcy i potwierdzona czytelnym podpisem na druku potwierdzającym odbiór towaru w obecności Przewoźnika.
ZGŁASZANIE NIEZGODNOŚCI SERII
Jeżeli zgłoszenie dotyczy korekty serii: proszę wpisać numer fizycznie otrzymanej serii w rubrykę „nr dostarczonej serii” oraz w komentarzu dopisać BEZ ZWROTU towaru. Natomiast w przypadku chęci zwrotu fizycznego wybrać tylko rozwiązania zwrot towaru.
ZGŁASZANIE BRAKÓW/NADWYŻEK KARTONÓW W DOSTAWIE
Proszę wybrać towar z danej faktury, kolejno jako przyczynę wybrać BŁĘDNIE ZREALIZOWANE ZAMÓWIENIE. W uwagach umieścić opis zgłoszenia (np. brak całej paczki; zamiennie dostarczono produkt X; błędnie dostarczona paczka)
ZGŁASZANIE ZWROTÓW CAŁYCH DOSTAW
Na adres reklamacje@salusint.com.pl należy wysłać informację o zamiarze zwrotu całości towaru wraz z podaniem numeru dokumentu lub poprzez powyższe systemy elektroniczne.
REKLAMACJE JAKOŚCIOWE*/WYCOFANIE Z OBROTU *
Zwroty produktów, które podlegają reklamacjom jakościowym lub są wycofane z obrotu, są przyjmowane w terminie ważności produktów!
Zwracane produkty:
- posiadają serie i daty ważności zgodne z fakturą zakupu,
- w przypadku reklamacji należy dołączyć dokładny opis reklamacji,
- w przypadku decyzji wycofującej produkty z obrotu prosimy o wpisanie numeru decyzji
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem jest Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, NIP: 6340125442, REGON: 271059470.
Do czego będą używane Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i wykonania umowy, nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a Salus International Sp. z o.o., marketingu bezpośredniego produktów, rozpatrywania ewentualnych reklamacji, a także w celu przesyłania informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o ile wyrazili Państwo zgodę na ich otrzymywanie.
Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, jest artykuł 6 ust. 1 litera a) (zgoda) lub b) (realizacja umowy lub podjęcie działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie) lub c) (obowiązek prawny ciążący na Administratorze) lub f) (prawnie uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Salus International Sp. z o.o. jest nawiązanie lub utrzymanie z Państwem relacji biznesowych, rozpatrywanie ewentualnych reklamacji, a także marketing bezpośredni swoich produktów.
Czy jest możliwość cofnięcia zgody?
Podanie danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy lub umowny.
W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz nie stanowi warunku zawarcia umowy. Można wyrazić zarówno wszystkie zgody lub niektóre z nich, jak i nie wyrazić żadnej. Cofnięcie zgody jest możliwe na każdym etapie i nie jest to związane z żadnymi negatywnymi konsekwencjami. Cofnięcia zgody można dokonać w dowolny, wybrany sposób (e-mail, telefon, poczta tradycyjna) tak, aby dotarła do wiadomości Salus International Sp. z o.o.. Przetwarzanie danych przez Salus International Sp. z o.o. jest legalne od momentu wyrażenia zgody do momentu jej cofnięcia, który to moment jest równoznaczny z dotarciem takiej informacji do Salus International Sp. z o.o.
Kiedy i komu możemy przekazać Państwa dane?
Dane osobowe udostępnimy stosownym organom państwowym działającym na podstawie przepisów prawa, a w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody, także partnerom, z którymi współpracuje Salus International Sp. z o.o.
Dostęp do Pastwa danych osobowych maja także pracownicy i współpracownicy oraz partnerzy wspomagający Salus International Sp. z o.o. w jego biznesowej działalności, w szczególności podmioty świadczące usługi informatyczne, hostingowe, audytorskie, doradcze, kurierskie, pocztowe, świadczące usługi z zakresu ochrony osób i mienia.
Dane osobowe nie są przekazane państwom trzecim, znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane w procesach zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Co mogą Państwo zrobić z przekazanymi nam danymi?
Przysługuje Państwu prawo do żądania od Salus International Sp. z o.o. dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa oraz uzyskania ich kopii, a także żądania ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dodatkowo przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Do kiedy Państwa dane osobowe będą przechowywane?
Przez okres wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności podatkowego, do czasu wycofania zgody lub, jeśli dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego celu administratora – do momentu wniesienia sprzeciwu. W przypadku przetwarzania danych na podstawie umowy, Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, w tym roszczeń podatkowych.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe, które zostały zebrane ze źródeł publicznie dostępnych, w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres korespondencyjny.
Jak skontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych?
Inspektorem ochrony danych osobowych jest pan Tomasz Cygan.
Można się z nim skontaktować telefonicznie pod numerem telefonu 694429337, e-mailowo pod adresem iod@salusint.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Salus International Sp. z o.o.
Gdzie mogą Państwo wnieść skargę na przetwarzanie danych osobowych przez Salus International Sp. z o.o.?
Przysługuje Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa (organ nadzorczy).